oroväckande

Matte, historia, samhälle och andra väckaklockor som slagit igång med skolan. Funderar på att ta dagarna som de kommer på grund av att jag redan är skoltrött. Hoppas denna värk går över. Innan jag går och sover tänkte jag dra in lite bilder. Vissa är äldre, andra nya. Välj själva.



Räknade mattematik i över en timma. Kände mig som Superman (jag är ej bra på matte så därför).



Vi åt på Burger King istället för Skolresturangen. Dummt gjort. Fråga inte, svaret är alldeles för pinsamt.



Jag satt på en spårvagn, två tåg och flertal bussar med mina nya skor. De har nu sett större delen av Göteborg.
 


Såg ut som en unge på utflykt idag men orkade inte ställa till med väs med mina kläder idag.



Och avslutade kvällen med pappas stora gröna tröja. Alltid lika mysigt! godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0