repris

Mina veckor har varit upp och ner, blandad mer en aning förvirring. Ska försöka ta er genom de senaste två veckorna med bilder och text. 



Jag blickade ut ur bilfönstet och såg detta. Det var sista sommarlovsdagen. Jag hade spenderat den med tok för många människor. Vaknade oroligt. PARTY!



Last sunday night, kallar jag det.



 Jag slog mig ner vid bordet och ritade. Värmde upp inför skolan.



Måndagen den 22 augusti tog jag tåget vid tolv. Började vid 13 med upprop. Alla var nervösa och tysta. Definitivt den sämsta dagen på länge.

 

Vi fick våra skåp. Mindre glada flickor och pojkar.



Mötte/såg en lillkille med skönaste stilen. Var tvungen att ta ett smyg kort för att visa er. Han diggar jag. Max 9 bast!



Bästa J. kom över. Vi hade en myskväll med film och kladdkaka. Hon stack sedan hem vid 01pm och då somnade jag kvigt. Det var en rolig kväll/natt! Jag i den lila byxdressen medans J. är i den röda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0