tisdagen osv

Dagen idag spenderades i Kungälv med Tova, Louise och Jessica! Tre bästa vänner. Helt galet trevligt är en underbedrift! Vi kollade på skor, åkte buss, gick runway, fikade, var på trafikskolan (för min del), shoppade och mycket mer! Det var det roligaste jag gjort på länge, må tro! Bilder tog jag nästan inga, vill inte ha med klumpe-kameran hela tiden och det känns inte så sociallt att ha mobilen uppe varenda sekund. Men några bilder tog jag allt, vill inte glömma bort stunden! Men nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon trots allt gott.



Vi fikade i timmar.



Jag visade upp mina nya skor, Jeffery Campell.



Och så cyklade jag hem vid 22, väldigt fin natt må jag säga! Perfekt himmel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0