Update

Stockholms skärgård och lavendel doft är sumeringen av min resa. Hälsat på min gamla farmor, pratar nostalgi, tittat på minst 200 bilder på hennes och farfars liv tillsammans, målat med hans oljefärger, läst ut en bok och bakar tonvis med bullar. Tar med mig minnen hem. Förr i tiden längtade jag att få åka till Stockholm. Träffa mina farföreldrar. Nu är den känslan över och jag drunknar i känslan av döden. Sitter på den stol farfar satt, målade med hans penslar och tittade ut ur samma fönster som han. Vad jag saknar hans så.

Tog tyvärr inte med kameran, förtår inte varför, ångrar mig alltid, men jag tog en del med mobilen istället, där av den usla kvallitén. Enjoi.

Farmors villa, ett utmärkt ställe att ta sig en funderare.
 
"Expert på att rodna" läste jag ut. Mer om den boken kommer sneare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0