dåligt gjort

Ett ansträngt försök till att ha bra uppdatering, så får blogg.se inte fram bilder, publicerinar och annat snått och gott som mjag gärna ville ha fram. Så detta måste lösas annars vet jag inte vad.

Planerna har varit desamma som alltid. Bio, shopping, killar, trafik-skola och lite därtill! Och såklat, nu när det poppat upp, gymnasievalet. Dessvärre blev jag reserv på mitt förstahandsval. Nummer fyra. Jag ber till GUD att jag komemr in! Älskar också verkligen hur alla sortes internett sidor som Facebook och Twitter, totalt överöses av gymnasievalet. Själv sitter man och tänker, "men jag då?".

Hur som helst går livet vidare. Och förhoppningsvis tackar 4 styckna nej. Nu är det bed time. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0