vi sitter i samma bil

Ja, vad ska man börja med? Har först och främt så har jag hittat mer diamanter än vad jag förväntat mig. Och med diamanter menar jag underbara människor men hjärtan stora som atombombens skada. Alltså väldigt stora. För er som inte förtod. Jag har lyckats med att twittra, prata, smsa, åkt buss och bil, badat i inomhuspool samt ätit glass, på en dag. Idag. L. bjöd över mig till lite käk och pool häng. Riktigt trevligt!

Började med det vanliga pratet man har efter man inte träffats på veckor, "Vad har du haft för dig?", "Hur är det med ***?" osv. Sedan gjorde M. oss sällskap och där fortsatte pratandet till ett mindre pool-häng. Kvällen avslutades vid halv tio när jag var tvungen at åka hem. Och nu är det faktiskt dags att dra ner i sängs. xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0