ej strukturerat

Mycket har varit på gång under tiden just nu! Skolavslutningen är nära, student firande hit och dit, en massa flak i staden och på det så grillade vi en sista gång med klassen i torsdags kväll/natt. Allt är så mycket bättre nu, tack vare sommarlovs längtan. Lite haft borta efter gårdagens bravader med en hel del studenter och firande samt alkohol. Jo jag vet, minderåring så jag tog mig lite Orangina istället. Bra gjort enligt mig. Med tanke på vad de andra 19-åringarna drack så ger jag mig själv en applåd när de sitter hemma med huvudvärk och jag med ingenting förutom en hel del roliga bilder.

Dessvärre har jag blivigt tillfrågad av dessa stora barn som så lyckligt sprang ut ur Mimers Hus i fredags om dessa bilder kan stanna i mitt försvar och inte någon annan stans, där facebook, twitter, instagram och blöggen så klart är inräknade. Men jag ska se till att några bilder kommer upp inom kort!

Ha det bra så länge, tills nästa gång på natten då jag väljer att stanna uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0