hands up pepole

Sitter med ett ton kläder och prylar som ska in i garderåben samt hyllorna. Men ack, jag orkar verkligen inte. Denna dagen började med sol i aniktet och fågel kvitter utanför fönstret, med andra ord så är det en bra morgon. Dessvärre har jag "klädkris" och påstår att jag inte har något att ta på mig när jag enentligen har för mycket kläder. Tog på mig sandaler, sjömans tröja och ett par enkla svarta shorts. Får bli något vanligt idag tror jag. Som tur är räddas klädkrisen av min vän S. och hennes mammi som kommer hit om ett ögonlock. Vi ska cykla ner till City Gross (mathandels butik som tex, Maxi) och köpa jordgubbar och glass! Våra jordgubbar på tomten har inte mognat nog för att plockas.

Nu är det på tiden att jag städar mitt rum, har en hel del att ta upp och lägga undan. Bjuder på ett par stroslagna "städ låtar".



fetaste listan någonsin, där hittar ni sådana låtar.
Mest: Far East Movement – Rocketeer
Yelle – Ce Jeu (Tepr Remix)
T-Pain feat. Chris Brown – Best Love Song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0