home

Vill aldrig gå på något sådant där igen! Satt ifrån 9 på morgonen tills nu, ungefär. Jag har hunnit att gå på toa och annat innan jag satte mig här, hehe. Vi pratade om en hel del. Tror det mästa rann i genom mitt huvud eftersom jag var så trött. Förhoppningsvis var det inte livshotande att jag inte hörde allt.

Tror jag sätter mig framför TVn och njuter av lite jordgubbar och glass efter en lång, kall dusch. Och en riktigt skön film. Ledsen för att jag inte så underhållande föt tillfället, men jag har ingen lust att säcka ihop framför en dator när jag varit borta i 6 timmar. Jao, ha det.


UPPDATE: JAG HITTADE INLÄGGET! WIHO, HADE TUR FÖR EN GÅNGS SKULL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0