killar alltså

Ah, ska jag behöva skriva något? De flirtar, vill träffas, vi ses, de vill mer än så, man faller för dem, sen när man knappt märker nått så tar de bort ens mobil nummer, de tar bort en på deras facebook och ignorerar en totalt. Först än man skickar ett sms så de får reda på att man faktiskt lever och andas!

Nä, nu orkar jag inte bry mig längre. Det får gå som det gör, och om det går åt skogen så får jag leva själv! Klarar mig på egen hand. Jag tycker inte om drama! Det är överskattat och jag råkar alltid ut för det.

Kvällen tar alltid ut det sämsta av mig. Fy. Vill inte fortsätta så här. Tro på något som aldrig komemr hända. Alldels för kaoutiskt. Lämnar den världen bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0