superbas

Med ett par av världens skönaste människor maxar vi volymen och pratar om kvällens planer, aka skolavslutningen. Eller, jag har ingen aning om det är max men jag har inte tänkt att höja om det inte är. Vita klänningar och höga skor står på tjejers menyer ikväll som jag märker är en slags trend i skolavslutnings-modet. Om jag vågar kalla det så. I första början tänkte jag ha en gul klänning ifrån Vila med ett par svarta skor ifrån Jeffery Cambell men jag ändrade planer.

Eftersom kvällen troligtvid komemr bli en att minnas vill jag inte förstöra den med att inte ta med kameran, så klart kommer nog en och annan bild in här på blöggen. Fan va najs ändå. Slkuta ifrån nian och komma upp i gymnasiet, det är en underbar känsla!

Innan vi fortsätter med att ha en sjukt bra stund med kall cola så tipsar jag om min väns blögg, Hannah Jansén. Och såklart hennes lilla syster, Sarah.  Det var allt för oss! Ha det inte bra, ha det bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0