Underhållande

Visade morsan att jag faktiskt kan röra på mig när jag har sommarlov genom att ta bussen, anteckna att jag inte gick ner 8 km, till Kungälv för att där ta mig en joggingtur. Eftersom målnen på himelen var knubbiga och säkert ville släppa av last inom den kommande timmen gick jag fem kilometer. Jag är så lat och trött! Pust och stön är de ända som kommer ifrån mig nu! Ne då jag är glad! Nästan gladare än Glader!

Jag pratade nämligen med min fader om att få renovera mitt rum, aka 24 kvadratmeter go yta. Vill ha lite svart, lite vitt, lite av allt möjligt står på min plan. Men det där med pris lappen har inte fastnat i huvudet än, ne. Tur nog har man en bra pappa som ska lägga ut en och en annan tusing för att jag ska få må bra, i ett superfint rum! Lurade nästan i honom att jag hade fått besök av möss (som väldigt gärna besöker mina väggar på vintern för värme), som hade en återförening. Men nej, han visste minsann att mössen bodde utomhus till vintern slog ut. Ett tag till med andra ord. Hur som helst ligger jag nu i sängen. Ok, förlåt, det lät en aning porrigt men oroa dig inte, sånt händer inte här när föräldrarna är hemma! Morsan samt farsan och min bror sover/snarkar otroligt högt så det är väl på tiden att jag släcker min lampa och lägger i från mig mobilen. Ny dag och nya upplevelser på gång!

Och just det! Kom på det nu. Kommer bli "dålig uppdatering" idag. Ska på utbildning. Trist, men om jag vill bli simtränare så måste man ge med sig att gå på sådana events som dessa. Tur att man var hemma ikväll då och inte var ute dom var galen. Dessutom regnar det. Ursh. Men godnatt, sov sött och dröm fina drömmar! Ps. Om du inte vill glömma en underbar dröm, skriv ner den i en dröm journal som jag. Jag dagdrömmer ofta så den hänger med i alla lägen! Dessutom är det roligt att läsa dom när man blir äldre, se vad man drömde om då. Typ. Osv. Ds. Eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0