fade into darkness? never

Lovar du att vara ärlig? Ja, det är jag för det mesta.

Du heter: Therese

Smeknamn: Mor och far kallar mig stumpan, fian, theresen eller någon annat töntigt namn, mina vänner kallar mig "t-res" och jag själv kallar mig Therese. 

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag brukar inte sörja, det är enligt mig bortkastad tid. Men om jag måste välja är det Anton Kristiansson's - Vi förtjänar att vara lyckliga.

Beroende av: Ostbådar, singoalla, och kaffe.





Vilket är det senaste namnet i din mailinkorg: Från mig själv.  

Var bor du? I en by.

Äger du några converse: Nja. Har ett par men har inte minne av att jag använt dom.

Sprit, cider, vin eller öl: Är inte alla alternativ sprit? Men i så fall öl eller cider. Jag är ingen finsmakare som vin är till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0