tight? ohja

Det där med att hålla igång och blogga inte en del av mig. Det har jag märkt nu. Har dessutom tons av läxor, prov, disskutioner, debatter och tentor samt krönikor att skriva/läsa till! Ursh. Vad är det med mig och sista minuten? Sitter nu som en galning och låter fingrarna stutsa snabbt och intensift på tagentborget för att hinna min deadline, alltså imorgon. Detta blir tight!

Förlåt föresten för inget bloggande, mitt internett har varit nere och jag håller på att få spader för nu när vi "fått" tillbaka är det självklart jättesegt. Detta ska jag klaga på! Ringde faktiskt bolaget och klagade i telemobil men de kunde inte komma fören på fredag. Då ska det bannemej fixas, med fart och stil!

Och såklart måste jag överföra alla bilder jag tagit när och vart som helst som jag vill att ni ser samt mina teckningar som är i fullt ös. Snart klar med tre, och då har jag bara tre kvar *jippe hoppar upp och ner en viftande armar, av gjädje såklart*



Nu är det pluggdags, hörs sedare, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0